Povrat proizvoda
Datum stupanja na snagu: [Datum stupanja na snagu]
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, ova Pravila povrata i prigovora određuju uvjete pod kojima Kupac može vratiti kupljene proizvode ili podnijeti prigovor.
Pravo na jednostrani raskid ugovora (Povrat proizvoda)
U slučaju kupnje putem interneta (kupnja na daljinu), Kupac ima pravo, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi ovlaštenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed, ili u slučaju isporuke više vrsta robe ili isporuke robe koja se sastoji od nekoliko pošiljaka ili dijelova, od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi ovlaštenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad, odnosno zadnja pošiljka.
Kako biste iskoristili pravo na jednostrani raskid ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom na: info@lunette.com. Možete koristiti standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora koji vam dostavljamo u prilogu potvrde narudžbe / koji možete preuzeti ovdje.
U slučaju jednostranog raskida ugovora, svaki ugovaratelj je dužan vratiti drugom ugovaratelju sve što je primio na temelju ugovora. Vi ste dužni robu vratiti bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili vašu obavijest o jednostranom raskidu ugovora. Adresa za povrat robe bit će Vam dostavljena putem e-pošte nakon što zaprimimo Vašu obavijest o raskidu. Izravne troškove povrata robe snosite sami.
Povrat plaćenog iznosa za vraćeni proizvod izvršit ćemo najkasnije u roku od 14 dana od dana kada zaprimimo Vašu obavijest o jednostranom raskidu ugovora, pod uvjetom da smo u međuvremenu zaprimili vraćenu robu ili dokaz da ste nam robu poslali. Povrat novca bit će izvršen istim sredstvima plaćanja kojima ste vi izvršili uplatu, osim ako izričito ne dogovorite drugačije.
Iznimka od prava na jednostrani raskid ugovora - Higijenski proizvodi:
Pravo na jednostrani raskid ugovora Kupac NEMA u slučaju Ugovora o isporuci zapečaćene robe koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije prikladna za vraćanje, a bila je otpečaćena nakon dostave. Ovo se posebno odnosi na proizvode poput naušnica, ako su isporučene u higijenski zapečaćenom pakiranju, a to je pakiranje od strane Kupca otpečaćeno (otvoreno) nakon dostave. Smatra se da je takav proizvod bio korišten ili isproban na način koji onemogućuje njegovu daljnju prodaju iz higijenskih razloga.
Uvjeti za povrat proizvoda (kada pravo na raskid postoji i iznimka se ne primjenjuje):
- Proizvod ne smije biti korišten i mora biti vraćen u originalnoj, neoštećenoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima, originalnim oznakama i etiketama. Kod zapečaćenih proizvoda na koje se ne odnosi gore navedena iznimka, ambalaža ne smije biti otvarana.
- Priložite originalni račun ili kopiju računa kao dokaz kupnje.
- Kupac odgovara za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom na način koji nije nužan za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcionalnosti proizvoda.
Povrat troškova (dostave):
- Kupac snosi izravne troškove povrata robe u slučaju jednostranog raskida ugovora (kada vraća proizvod jer se predomislio, a ne zbog nedostatka).
- [Naziv vašeg webshopa/tvrtke] snosi troškove povrata robe u slučaju reklamacije (prigovora) na nedostatak proizvoda ili oštećenje nastalo prije slanja.
- U slučaju kada Kupac zahtijeva zamjenu proizvoda iz razloga koji nisu nedostatak ili oštećenje (npr. zamjena boje), troškove povrata originalnog proizvoda i troškove slanja zamjenskog proizvoda snosi Kupac.
Postupak podnošenja prigovora (Reklamacija na nedostatak ili oštećenje)
Ako kupljeni proizvod ima nedostatak ili oštećenje koje nije nastalo u transportu nakon predaje vama, molimo da nam pošaljete pisani prigovor putem email adrese: info@lunette.com. U prigovoru molimo navedite:
- Broj narudžbe
- Podaci o Kupcu (ime, prezime, adresa, kontakt)
- Opis nedostatka ili oštećenja proizvoda
- Priložite fotografiju ili video nedostatka/oštećenja ako je moguće.
- Željeni način rješavanja prigovora (zamjena proizvoda, povrat novca, popravak...).
Odgovor na vaš prigovor poslat ćemo vam u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Prigovori na oštećenja prilikom dostave
Molimo da prilikom preuzimanja pošiljke pažljivo pregledate ambalažu i sam proizvod. Ako primijetite bilo kakva vidljiva oštećenja na pakiranju ili proizvodu koja ukazuju da je oštećenje nastalo u transportu, odmah prijavite oštećenje dostavljaču i zatražite sastavljanje zapisnika o oštećenju. Također, pisanim putem (emailom na info@lunette.com) obavijestite i nas u roku od [preporučeni rok, npr. 24 ili 48 sati] od primitka pošiljke, prilažući fotografije oštećenja i zapisnik ako je sastavljen. Ne odgovaramo za oštećenja nastala nakon preuzimanja pošiljke od strane Kupca ukoliko oštećenje nije prijavljeno na navedeni način.
Pravo na otkazivanje narudžbe prije slanja
Kupac ima pravo otkazati narudžbu prije nego što je ona poslana. Otkazivanje se vrši slanjem zahtjeva putem emaila na info@lunette.com, s naznakom broja narudžbe. Ako je uplata već izvršena, povrat sredstava bit će izvršen u roku od 5 radnih dana od primitka obavijesti o otkazivanju.
Zamjena proizvoda
Ako želite zamijeniti proizvod (npr. zbog pogrešne veličine ili boje) za drugi, molimo kontaktirajte nas putem emaila na info@lunette.com kako bismo dogovorili postupak i adresu za povrat. Troškove povrata originalnog proizvoda i troškove slanja zamjenskog proizvoda u ovom slučaju snosi Kupac, osim ako se radi o zamjeni zbog nedostatka ili oštećenja proizvoda - tada troškove snosi Lunette.
Za sva dodatna pitanja o pravilima povrata i prigovora, možete nas kontaktirati putem emaila: info@lunette.com.